Ziekenhuis Amstelland neemt HT-vlag in ontvangst

De vlag mag uit! Vandaag mocht Ziekenhuis Amstelland de horizontaal toezicht vlag in ontvangst nemen! Een feestelijk moment! Trots op iedereen die hier hard aan heeft gewerkt. CZ, Z&Z en de NVZ waren erbij, fijn deze transparante samenwerking.

Bron: LinkedIn